Jelentéktelen dolgokról társalogtak egy ideig, ide-oda sétálgatva, megittak egy italt, de aztán muszáj volt eldönteniük, hol tölti Carlos az éjszakát. Viki megismételte az ajánlatát,  és a fiú elfogadta. Zavarban voltak, mintha még soha nem lettek volna kettesben egy szobában. Viki kínosan kerülte, hogy a fiúhoz érjen, nehogy az félreértelmezze a helyzetet. Ott volt rajta Diogo illata, még az ő simogatását érezte a bőrén, attól tartott, hogy Carlos észreveszi rajta, és minden kiderül. Azonnal elment zuhanyozni, jó sokáig folyatta a meleg vizet, gondolkodott.

Ha józanul nézi a dolgok állását, be kell vallania magának, hogy Diogóval nincs jövő, nincs perspektíva. Felkavaró kaland, amely megváltoztatta nőként, de kapcsolat nem lesz belőle. Mégis, ha Diogóval most vége lenne, akkor mennyi mindent szalasztana el! Mennyi mindent szeretne még megtanulni tőle! Carloshoz visszatérve ez a folyamat abbamarad. Képes lenne Carlos hasonló varázslatokra? Lehet vele beszélni erről? Mindig azt szajkózzák, hogy csak őszintén kell egymással beszélni, kimondani, mire vágyunk. De Viki úgy érezte, ez a legritkább esetben működik. Túl sok a sérülési lehetőség. Túl sok a  félreértés. Lehet, hogy Carlosnak is jobb lenne, ha megtapasztalná, milyen egy érettebb nő. Aki megtanítaná szeretkezni. Utána igen, utána biztos nagyszerűen lehetne vele élni. A kérdés csak az, hogy most, ebben a pillanatban, ha egymáshoz kötik a sorsukat, nem ítélik-e magukat tudatlanságra?

A másik probléma Carlos féltékenységében rejlik. Lehet, hogy ez bizonyos pillanatokban még tetszett is Vikinek, mert imponált neki, hogy ennyire kellhet. Hogy ennyire birtokba akarják venni. De időközben rájött, hogy ez fojtogató. Hogyan lehetne ráadásul ezt is tisztázni? Főleg anélkül, hogy Carlos ne sejtse meg, mi minden történt azalatt az idő alatt, amíg nem látták egymást.
Mikor Viki visszament a szobába, a fiú a fotelben ült. Tévét nézett. De azonnal kikapcsolta. Mint akit rajtakaptak valamin.

- Nyugodtan nézz, amit akarsz – mondta a lány. Valójában még hálás is volt a tévének, mert elvonhatta volna mindkettejük figyelmét.
- Nem volt érdekes. Marhaság lenne most tévét nézni. Mikor végre együtt vagyok veled.
- Nagyon fáradt vagyok, Carlos. Inkább lefekszem.
- Hiányoztál. Nagyon hiányoztál. Már előbb lépnem kellett volna. De nem bírtam magam rávenni.

Viki felsóhajtott. Miért karja mindenáron most megbeszélni?

- Nem halaszthatnánk ezt későbbre?
- Miért térsz ki előlem? Valami történt időközben? Furcsán viselkedsz. Mintha már nem lenne neked fontos.

Vikinek összeszorult a gyomra. Nem lesz ez így jó. Nagyon nem lesz jó.

- Egyszerűen csak időt kérek, egy kis időt. Elszoktam a gondolattól. Mesterségesen visszaszorítottam magamban, amit irántad éreztem.
- Éreztél? Már nem érzel?
- Nem tudom, mit érzek. Teljes kavarodás.
- Nem vagy már szerelmes? Ilyen gyorsan túlléptél rajtam? Ezt nem tudom elhinni.
- Ne csináld ezt velem, Carlos, minden szavamba belekötsz.
- Csak figyelek arra, amit mondasz.
- Igen, néha túlságosan is. Mint egy inkvizítor. Szerinted ez jó alap egy kapcsolathoz? Állandóan a másik szavait vizslatni?

A lányt bosszantotta, hogy megint elkezdtek vitatkozni, főleg úgy, hogy ő szeretett volna elzárkózni a beszélgetés elől. Lehet, hogy megint az lesz a vége, hogy Carlos elrohan. Ha úgyis ez a mániája.

- Vick, ne csúsztass. Ez így … Nem vagyok inkvizítor, basszus.

A lány végigdőlt az ágyon. A hotel fürdőköpenyében volt.

- Elájulok a fáradtságtól, Carlos, hagyjuk ezt a vitát. Kérlek.
- Mégis, mikor akarod folytatni?
- Talán holnap. Nem tudom.

Carlos előrehajolt a fotelben, és megérintette Viki lábát. Bátortalan kísérlet volt a simogatásra. A lány elhúzódott.

- Nem is érhetek hozzád?
- Jobb, ha ezzel még várunk. Amíg nem tisztáztuk, ki mit akar a másiktól.
- Számomra világos, hogy én mit akarok.
- De számomra nem.
- Veled történt valami. Biztos vagyok benne.
- Carlos, hagyjuk ezt.
- Ne hagyjuk. Itt vagyunk, egy nyugodt, kellemes helyen. Régen nem láttuk egymást, 300 km-t utaztam, hogy beszéljünk. És te most arra hivatkozol, hogy álmos vagy. Ez szerinted mennyire logikus? Erre csak egyetlen magyarázat lehet.
- Tényleg? Ennyire biztos vagy benne, hogy erre csak egyetlen magyarázat lehet?

Viki mélyen elpirult közben, de igyekezett úgy helyezkedni az ágyon, hogy Carlos ne lássa az arcát. Akkor tényleg nem lenne képes meggyőzően hazudni. Milyen abszurd helyzetbe sodorta magát ezzel a Diogo-üggyel! Olyan ez már, mint az ősbűn, soha nem moshatja le magáról. És bevallani se vallhatja. Hogy kezdheti így újra Carlossal?

- Vick, én nem vitatkozni akarok. És nem is vádolni téged valamivel. Gondolom, bepasiztál. Nem, ne mondj semmit. Megértem. Azt gondoltad, végleg szakítottunk, szomorú voltál, nem bírtad ki. Felszedtél valakit. De azt nem hiszem, hogy ennyi idő alatt valami komolyabb alakult volna ki egy itteni srác és közted.

Viki megdöbbent. Carlos ráérzett az igazság egy részére, és nem dühöng? Nem féltékenykedik? Nem tartja elfogadhatatlannak, amit tett? Nem tudott mit mondani. Némán feküdt az ágyon, a karjával eltakarta a szemét, mintha zavarná a fény.

- Vick. Ugye, ez történt?
- Muszáj most ilyen elméleteket gyártanod?
- Mondtam, hogy megértem.
- De megértő lettél hirtelen. Ez nem az a Carlos, akit ismerek. Aki kirúgott egy semmiség miatt.
- Nem rúgtalak ki.
- Én úgy éreztem.
- Már bocsánatot kértem.

A lány sarokba volt szorítva. Carlos nem féltékenykedik, sőt, bocsánatot kér. Mit találhatna még ki? Kerekperec megmondhatná, hogy nem akar tőle semmit, de ez nem volna igaz. Még nem döntötte el, hogyan tovább.

- Akkor most mit akarsz hallani? - kérdezte a fiútól, mélyet sóhajtva, mint aki megadja magát.
- Ha nem akarsz beszélni, megértem. De hadd öleljelek át. Kérlek. Nem nyúlok hozzád, nem szeretkezünk, ha nem akarod.

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr402301471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csuri / Bariildi 2010.09.17. 18:37:08

Vikinek rossz a lelkiismerete, Carlos viszont nagyon szeretné kiengesztelni.
Szerintem ha Viki akar még valamit Carlostól, akkor most kell kicsit finomabban bánnia vele, mert ha nem, a fiú sztem berág és többé nem látja.
Kíváncsi vagyok mi lesz ebből a megölellek, de nem kell szeretkeznünk dologból....

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.02. 07:36:11

Viki most nehéz leckét kaptál, hogyan oldod meg? Várom a válaszod.
süti beállítások módosítása