Gloria Mundi 2012.11.30. 06:30

Epilógus

Akárhol abba lehet hagyni, nem kell, hogy a befejezés lezárás is legyen egyben. Úgyhogy ezen a ponton én most abbahagyom, fenntartva azt a lehetőséget, hogy a történet majd valamikor, más címmel, más felületen esetleg folytatódik. Mivel ez blogregény, nincsenek benne véglegességek. Ha lesz bennem elég erő, hogy házaljak vele, nyilván megváltoztatom majd, és arról itt is írni fogok itt, hogy tudjatok róla.

Ez volt az első blog, amelybe belekezdtem, 2009 augusztus 5-én, több, mint három éve. Nem tudtam, merre kanyarodik majd, és hogyan végződik, de most egyelőre így végződött, tele új lehetőségekkel és kérdésekkel.

Köszönöm, hogy elkísértetek az úton, és ha van kedvetek, olvassátok a jövőben a többi blogomat, aztán majd mindenképp itt is feltüntetem, ha valami új történetbe kezdek. Most fáradt vagyok ehhez, túl sok egyéb dolgom van, pénzt is kell keresni, gyereket nevelni, és a többi, és a többi.

Minden jót nektek,

Carmesina/Gloria

 

8 komment

Címkék: vége

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr94938597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kebarbi 2012.11.30. 06:42:57

2009. augusztus kozepen kezdtem meg egy Portugaliai szakmai gyakorlatot. Akkor szinte rögtön ratalaltam a blogra, igy gyakorlatilag nem a legelsö, de az elsö posztoktol követem a blogot. A gyakorlatrol 3 honap utan hazajöttem es amig Viki haza nem keveredett, addig ez a blog mindig szepitette a kint töltött idöt.
Csodak csodajara eppen ma indulok 3 ev utan Portugaliaba ujra.

Megmondom öszinten sose ereztem letjogosultsagat annak hogy kommentet irjak, de most itt a lezarasnal szeretnem megköszönni ezt a blogot.

KÖSZÖNJÜK!

Mákvirgács 2012.11.30. 08:08:27

Én is ez elején kapcsolódtam be, minden héten várva azt a két napot, később egy napot, amikor továbbgördül a történet :)
Remélem egyszer, akár másformában, a kezemben tarthatom a könyved :)
Köszönjük a tartalmas blogot, a többin lesni foglak ;)
Szép napot!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2012.11.30. 08:28:39

@kebarbi: Jé, de miért nem szóltál hozzá egész végig?
Különös egybeesés valóban :)
Köszi, h most jelezted, h az életedben milyen szerepet töltött be a regény, és jó visszautat, bár én novemberben nem szeretnék kimenni... Ki tudja, mikor megyek legközelebb.

@Mákvirgács: Neked is köszönöm, h velünk tartottál mindvégig :)

pincze 2012.12.02. 18:43:44

Köszönöm , hogy olvashattam a regényedet !
Ez a folyamatos hatás , a heti részletek ,talán erősebben hatottak mintha könyv formájában gyorsan kiolvastam volna .
Úgy érzem , hogy hatott rám a regény , másként kezdek látni a helyzeteket , embereket , próbálok figyelmesebb lenni .
Hat a regényed , a formai apróságok valójában lényegtelenek , üt és ez számít .

bkaty 2012.12.02. 21:21:42

Hát én nagyon sajnálom, hogy most hagyod abba, de természetesen megértem, és elfogadom a döntésedet. Remélem a későbbiekben valamilyen formában olvashatom a folytatást.
Jó pihenést.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2012.12.02. 23:11:22

Köszönjük az elmúlt 3+ évet!

És Vikinek kézcsók :-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2012.12.11. 15:36:22

@pincze: Ennél nagyobb dicséret nincs is, köszönöm. Valószínűleg el kell távolodnom az egésztől, hogy ismét tudjak vele foglalkozni. Örülök, hogy úgy érzed, hatott rád az egész, akkor már nem volt hiába :)

@bkaty: Meglátjuk, nincs kizárva :)

@tiboru: Átadom :)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.09. 20:54:03

Nagyon köszönöm! Szívből!
Megkésve kapcsolódtam be a történetbe. Nem kívánhattam jobbulást a betegségek során, és az új éveket sem boldogíthattam a kívánságommal. Ezeket sajnálom!
Viszont örülök, hogy nem kellett hétről hétre várnom a folytatást. Néhány hét alatt intenzív olvasással ismertem meg egy világot, egy elképzelt élet szakaszt, egy regény fejlődését, születését!
Gratulálok és köszönöm az élményt amit nekem ajándékoztál! ♥
süti beállítások módosítása