A spanyolországi látogatást kicsit elhalasztották, nem volt értelme rohanni. Szombaton elkísérték São-t és Josuét moziba, ahogy megbeszélték, de vacsorázni nem mentek velük. Viki utána egy ideig nem találkozott a barátnőjével, Josuétól meg nem merte megkérdezni, hogy alakult a randevú, de az arckifejezéséből ítélve nem ment minden a lehető legjobb módon.


Carlos megpróbált a tanulásra koncentrálni, bár olykor nagyon nehezére esett. Hol az volt a baja, hogy Viki túl közel van, és elvonja a figyelmét még akkor is, ha csöndben ül és olvas, vagy alszik – előbb-utóbb szeretkezni akart vele –, vagy az, hogy túl messze van, és hiányzik neki. Nem féltékenykedett többé, vagy legalábbis nem tett utalást rá. Mikor Viki szóba hozta az ifjúsági szállásos munkát, Carlos hallani sem akart róla. Hogy éjszakákat töltsön ott, ki tudja, miféle emberek között! És ne otthon, nota bene, az ő ágyában aludjon! Nem, ezt nem engedheti.

– Nem vagy te egy kicsit basáskodó? – kérdezte Viki. – Mintha a tulajdonod lennék.
– Úgy érzed? Túlzásba viszem?
– Igen, határozottan. Ha dolgoznék, anyagilag független lehetnék tőled, már így is épp elég, hogy a szobádban lakom, nem fizetek itt egy fillért sem. A portugál állam emlőin élek, hogy szépen fejezzem ki magam.

– Annyira szeretnél dolgozni?
– Persze, hogy nem a recepciós munka álmaim netovábbja. De valamit csak kell csinálnom.
– Ott vannak a tanítványaid. Nemsokára még több lesz. Aztán majd meglátod. Nem akarok szexista lenni, de szerintem tényleg felesleges éjszakai munkát vállalnod. Féltelek.
– São-nak sincs semmi baja attól, hogy ott melózik.
– De São nem az én nőm. Vele foglalkozzék Mário vagy Josué, ha összejönnek.

– Mi ez, hogy a nőd vagyok?
– Miért, nem vagy az?
– A kedvesed, talán?
– A kedvesem – Carlos az ölébe húzta az előtte álló lányt. – Attól függ, milyen a hangulatom. Ha épp nagyon be vagyok indulva, mint most, akkor a nőmnek érezlek, ha nyugodtabb vagyok, akkor használhatom a kedves szót. De azt ne várd tőlem, hogy ne viselkedjem egy kissé tulajdonosként. Igen, úgy érzem, az enyém vagy, és nem vagyok hajlandó arra, hogy bárkivel is megosszalak. Nevezz maradinak, ha akarsz.
– Nem tudom, valahol azért imponál.
– Nalátod, tudom, hogy mi kell egy nőnek.
– Azt nem tudom, hogy a többi nőnek mi kell, de az jólesik, hogy féltesz.

– Akkor nem mész az ifjúsági szállásra dolgozni?
– Nem. Olyan nagy kedvem nem is volt hozzá.
– Hát persze, hogy nem. A barátnőd se kedvtelésből csinálja, gondolom. De tudod, mit? A hétvégén szabad a torresi lakás. Nincs kedved lemenni?
– Hová utaznak a nénik? Megint zarándokolnak?
– Nem, északra mennek az egyik rokonunkhoz. Kicsit beteg az illető, most jött ki a kórházból, főznek rá, ápolják egy kicsit.
– És nem leszünk egész idő alatt a különböző ismerőseiddel?
– Hát, azt nem ígérhetem, hogy ki tudjuk őket kerülni. De azért bőven marad időnk egymásra is.
– És a tanulás?
– Viszem az anyagot, nem kell félned. Különben pedig ígértem neked egy meglepetést.
– Spanyolországban.
– Lehetett volna ott is, de most áttesszük Torresbe.
– Kíváncsivá tettél.
– Meghiszem azt. De nem nem árulok el semmit.

Minden hízelgés ellenére sem lehetett kiszedni Carlosból, mivel kapcsolatos ez a meglepetés, ami addig nem is nagyon izgatta a lányt, amíg ki nem derült, hogy Torres is megfelelő helyszín ... Akkor Lisszabon miért nem az?

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr81968673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.05.04. 08:54:32

Torres is megfelelő helyszín. Mire?
Számomra még nem derült ki, de lehet, hogy csak a kép fut, vagy életlen.

ribizli_me · http://flock-snapshot.blogspot.com/ 2010.05.04. 09:25:20

szerintem valami romantikus akciora keszul :)

Osvaldo Cavandoli 2010.05.04. 10:41:08

Megkéri a kezét. Mondtam én már egyszer...:-)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.05.04. 13:44:09

megkéri, hogy gyantázza le végre a lábát, a néniknek meg hatalmas gyantakészletük van, mint minden déli nőnek :P

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2010.05.04. 15:43:10

@21 hónap: Nemár, 21 hónap, legalább 1x utaltam rá, h Viki kozmikushoz megy. Ha nem írom le többször, attól még megy minden hónapban, oké? :P

vén betyár 2010.05.04. 16:10:43

Emberek, ez már kóros.Vigyázzatok!Ülök a teraszon, elégedetten becsukom Péterfy Gergely nagyszerű könyvét, a Halál Budán-t
... és indulok a szobába a géphez megkommentelni.Ti még nem jártatok így?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.05.04. 16:23:25

@vén betyár: Én múltkor egy cikkel jártam így, igaz, internetes folyóirat, de akkor is, micsoda disznóság, h nem lehet hozzászólni? Írtam is a szerzőnek :P

rozsdafarku 2010.05.04. 16:31:39

@vén betyár: Valamelyik este erősen figyelem a TV-t a szobában, bejön az asszony, mond valamit... én meg ráfogom a távirányítót...és próbálom lehalkítani...
Még jó, hogy nem vette észre!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.05.04. 16:35:08

@rozsdafarku: Én a gyerekekkel csinálnám, de nem hagyják :P
süti beállítások módosítása