- És ebben az üzletágban szerinted van önzetlen segítség? Nekem ez nem tűnik hihetőnek.

Kati megvonta a vállát.

- Nem hiszem, hogy olyan sokat tudnál erről a témáról.
- Nem sokat tudok, de félek, hogy megégeted még magad. Bárkit beengedsz a lakásodba, azt se tudod, ki az az ember.
- Mintha az anyámat hallanám. Persze, ha tudna az egészről. Egyébként először lakáson kívül találkozom velük.
- Randizol a potenciális ügyféllel?
- Úgy valahogy. Megiszunk egy kávét, megnézzük egymást, ha nagyon nem jön be nekem, olyan magas árat mondok, hogy nem hajlandó kifizetni.
- És, ha mégis hajlandó?

Kati nevetett.

- Akkor pechem volt.
- És eddig nem volt peched?
- Eddig nem. Annyira ocsmány pasi még nem jelentkezett.
- Újságban hirdetsz?
- Aha. Úgy kérdezősködsz, mintha magad is bele akarnál fogni - kacsintott Kati.

Viki mélyen elpirult.

- Marhaság. Csak érdekel a sorsod. És sajnálom, hogy úgy érzed, ezt kell csinálnod.
- Ne sajnálj, nincs miért. A magam módján egész jól vagyok. Képzeld, már vannak visszatérő vendégeim.
- És milyen fajta pasik jönnek?
- Általában semmi különös. Átlagosak, a legtöbb középkorú. És családjuk is van. A napokban találkoztam eggyel, az azt mondta, csak beszélgetni akar. Persze nem hittem el. Csak olyan kis szégyenlős, hogy nem mer a tárgyra térni. Imádom a szégyenlős pasikat. Megígérte, hogy feljön, de aztán kitalált valami kifogást. Szerintem fosik az egésztől. Sajnáltam, mert vele szívesen dugnék egy jót. Az az igazi, ha élvezem, és még fizetnek is érte - nevetett Kati.

- Biztos...
 
Megszólalt a telefon.

- Lehet, hogy kuncsaft, fel kell vennem.

Viki bólintott, és felhörpintette közben kihűlt teáját. Kati a hálószobában beszélgetett, elnyújtott, kissé mesterkélt hangon, és nevetgélt is, biztos nem az anyjával enyelgett így. Vikit bosszantotta, hogy tetszik neki a lakás,  olyan derűs és tiszta volt, pont, amilyet szeretett volna. 

Kati visszajött, mégpedig teljesen felvillanyozva.

- Fogadtam volna rá, hogy így lesz! Tudod, az előbb meséltem erről a fickóról, aki csak beszélgetni akar.
- Ő hívott?
- Aha. Még mindig azt mondja, hogy beszélgetni akar, de nálam. És tíz perc múlva itt lesz.

Viki nyelt egyet.

- Ó, értem, akkor megyek is.
- Nem haragszol? Ez a pasi nagyon tetszik, nem tudtam nemet mondani neki.
- Ugyan, miért haragudnék. Majd máskor folytatjuk.

Viki elment a mosdóba, és kicsit húzta még az időt, mert nagyon kíváncsi volt a szégyenlős kuncsaftra, akiért Kati ennyire odavan. Ha olyan vonzó, akkor miért jön ide? Miért fizet valamiért, amit ingyen is megkaphatna? Volt Vikiben némi irigység is, mert régen nem szeretkezett már, és fogalma se lehetett, mikor lesz rá alkalma legközelebb. Kati meg perceken belül meztelenül fog henteregni egy helyes férfival.  Eszébe jutott, hogy milyen izgalmas lenne meglesni őket. Ugyanakkor meg is vetette magát ezekért az érzésekért.

Mikor kilépett az ajtón, elindult lefelé a lépcsőn, de pár lépés után megállt. Visszafordult, elment Kati ajtaja előtt, és felsietett a második emeletre. Aztán várt. Látni akarta a férfit.

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr403441955

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fontos a mese? 2011.12.07. 18:21:37

Share: Facebook Csak a felolvasás vagy hangos mese is jótékony hatású? A gyermekek épp úgy tele vannak problémákkal, gondokkal, mint a felnőttek. Számos kérdés foglalkoz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.06. 15:10:49

@vén betyár: Aszittem, már végképp eldugult mindenki. Hol van Little Bear a kommentjeivel?

Ez aranyos? ;-)

vén betyár 2011.12.06. 15:37:07

@Gloria Mundi:
A kis kiváncsi...:)
Csak nehogy ismerős legyen a kuncsaft...:)

Osvaldo Cavandoli 2011.12.06. 21:06:15

Dramaturgiailag Zoltán kellene, hogy legyen, bár ki tudja. :-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.07. 14:35:54

@Little.Bear: Viki apja, mint helyes, vonzó fószer, ez jó :-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.07. 22:18:51

@Little.Bear: De holnap még nem fog kiderülni, csak pénteken.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.08. 15:39:03

@Little.Bear: Eltűnt valamilyen komment? Mert úgy hallottam, több blogon voltak furcsaságok.

mégsem én voltam? 2011.12.08. 20:58:13

@Gloria Mundi: érdekesen viselkedett a blogmotor: oldalt láttam a beírásodat, írta is, hogy 7 komment, de kinyitva az enyém volt az utolsó

arra már éles ésszel rájöttem (láttam másutt), hogy ha ilyenkor beírok új hsz-t, kiköpi a régebbit is (vagy örökre eltünteti :-)) )

mégsem én voltam? 2011.12.08. 21:01:57

@Gloria Mundi: Mééér, Viki apja nem lehet vonzó helyes fószer? Tudsz valamit róla? Annyira öregnek nem kell lennie...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.08. 22:07:03

@Little.Bear: Hát, a félénk jelző erre az apára nem igazán illene. Vonzó persze lehet, meg helyes is, de nem az a fajta, aki 1x akarja, 1x meg nem.

mégsem én voltam? 2011.12.08. 22:18:59

@Gloria Mundi: És ha csak megjátssza a félénket?

Jóvanna, csak továbbgondoltam a dramaturgiát - annak semmi értelme nincsen, hogy valami ismeretlen fickót lessen meg Viki, és a történetben túl sok olyan pasas, aki magyar, és Kati nem ismeri, nincsen... Bodnár tanár úr reinkarnációját remélem, nem hozod be a sztoriba :-)) Vagy a svájci nagybácsit :-))

Lars.Lares 2012.04.16. 10:57:39

Tetszik, hogy az @én voltam: @Gloria Mundi: hivatkozásában @Little.Bear:-).

mégsem én voltam? 2012.04.16. 18:19:35

@Lars.Lares: :-)) az úgy van, hogy én néha megváltoztatom a nickemet, de persze így is rám lehet ismerni :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2012.04.16. 22:55:48

@mégsem én voltam?: Most akkor te voltál vagy sem? Ez valami titkos üzenet valakinek? :-)

mégsem én voltam? 2012.04.16. 23:47:01

@Gloria Mundi: ó, semmi titkos üzenet, csak <@Lars.Lares>: felvetésére reflektáltam, és változtattam nicknevet

egy a baj, utána nem engedi, hogy a régit visszavegyem, megint elfelejtettem, hogy inkább kéne csinálni egy e-mail címhez több nevet

tényleg, te mennyit látsz a kommentelőkből? látod a földrajzi helyüket, e-mail címüket, de gondolom IP címet csak az ügyesebbek...

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.07. 17:20:23

Én is kíváncsi lettem! Régi szereplő vagy új kapcsolt lesz?
süti beállítások módosítása