Megkönnyebbülést jelentett, hogy Zoltán nem csókolt annyira jól, mint Viki gondolta. Így sokkal könnyebb lesz neki ellenállnia, már ha egyáltalán folytatja a próbálkozást. Nem akart tőle semmit sem azelőtt, sem most, de felizgatta a lehetőség, hogy akarhatna. Flört a flört kedvéért, vagy, hogy önmaga előtt bizonyítsa, még ennek is kell, és annak is? Ő, aki azelőtt látszólag senkinek nem kellett? Ezért engedte ennyire közel a kísértést? Vagy azért, mert minden hódítás ellenére nem talált nyugvópontot? Mit érnek az ilyen apró sikerek, ha képtelen egyetlen tartós partnert találni? Carlos, nos, Carlossal elrontotta. De egyébként senki nem jöhetett szóba. Mindenki átmeneti félmegoldás volt, vagy negyedmegoldás.

Pár nap múlva elég későn este összefutott Péterrel a lépcsőházban. A fiú egy lánnyal jött felfelé, Vikinek az volt a benyomása, hogy a lány még nem egészen biztos abban, valóban fel akar-e menni Péterhez, mintha erősen győzködni kellett volna. Viki csak a postaládához szaladt le a földszintre, mert eszébe jutott, hogy valaki pénzes borítékot ígért aznapra, és azt nem akarta otthagyni. Péter alig hallhatóan köszönt, maga elé engedte a vele felfelé igyekvő, vagy nem is túlságosan igyekvő, feltűnően sovány, csontos arcú lányt, és rá se nézett Vikire, ahogy elment mellette. Aztán, mikor ők már felértek az első emeltre, mégis megszólította:

- Hallom, el akarod adni a lakást.

Viki felnézett. Félhomály volt, a lépcsőházban elég gyéren világítottak.

- Talán. Volt róla szó.
- Jól teszed. Ez a legjobb megoldás.
- Meglátjuk.

- Péter, én nem is tudom... - szólalt meg a vékony lány, és úgy tett, mintha ki akarná használni az alkalmat a megfutamodásra. - Szerintem jobb, ha hazamegyek.
- Ugyan már, ne bolondozz.

Viki megvonta a vállát és folytatta útját a földszint felé. Mikor kinyitotta a postaládát, valaki bejött a kapun. Addigra elaludt a fény, mindketten a kapcsolót kezdték keresni, de valaki, biztos Péter odafent, felgyújtotta a lámpát.

- Szia, Viktória.

Zoltán még megviseltebbnek tűnt, mint legutóbb.

- Szia.

A csók óta nem látták egymást.

- Ne haragudj a múltkoriért.
- Nem haragszom.

Viki lehajolt a postaládájához és kinyitotta. Egy rakás szórólap esett ki belőle. Szitkozódva kezdte szedegetni a földről. Zoltán segített. Megint túl közel kerültek egymáshoz. Viki úgy tett, mintha csak a boríték érdekelné. Bár, mint kiderült, boríték nem is volt. Aki a pénzt ígérte, elfelejtette bedobni.

- Tudod, hónapok óta nem voltam... Nem szeretkeztem - suttogta a férfi.
- Rossz lehet.
- Elviselhetetlen. Ma majdnem elmentem kurvázni.
- Miért nem tetted meg?
- Mert utána leköptem volna magam. Nem bírtam megtenni.
- Aha.

Mondhatta volna, hogy jól döntöttél, de ez annyira kenetteljesen hangzott volna, hogy nem bírta kiejteni a száján.

- Az a csók jár az eszemben.
- Ne gondolj rá.
- De nem bírok nem gondolni rá. Még soha ilyen puhán nem csókolt meg senki.
- Ugyan.
- Biztos azt hiszed, hogy sok nőm volt. Hát, nem. Nagyon kevés.
- Zoltán, menj haza. Vár... a feleséged.
- Az jár az eszemben, hogy odalent is ilyen puha vagy-e. Hogy milyen lehet...
- Semmilyen. Neked semmilyen. Menj haza.
- Ne légy ilyen kegyetlen.

Nem is tudta, kívánja-e. Mindentől függetlenül, ha Zoltán szabad lenne, nem volna terhes a felesége, és nem akarná megvenni a lakását, vajon akkor belemenne-e az egészbe. Kíváncsiságból talán. De ebben a helyzetben nem.

Elkezdett szaladni a lépcsőkön fölfelé. Mielőtt még meggondolná magát, és ostobaságot követne el. Bár lehet, hogy mindenki azt fogja hinni, hogy elkövette. Nem számít. Ő és Zoltán tudják, hogy nem tette meg, és ez elég.

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr413401812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2011.11.22. 12:30:26

Micsoda szánalmas alak!De nagyon jól van megidézve.
A házassága romokban, régen kefélt, de a nagy löttyös férfibüszkesége nem engedi, hogy hivatásoshoz menjen.
Viki után meg hiába csurgatja a nyálát!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.11.22. 14:18:14

@vén betyár: Szted ilyenkor mit tegyen egy pasi? Nem egyszerű helyzet. Volt, aki bevallotta nekem, h nem bírta a sok hónap megtartóztatást, és 1x elment kurvázni. Hát, az se sokat segít, mondjuk. Én megértem, ha egy pasi ilyenkor megpróbál nőt szerezni. De ennél diszkrétebben kéne.

vén betyár 2011.11.22. 14:59:24

@Gloria Mundi:
Nem birta a sok hónapos önmegtartóztatást - mert hű akart maradni az asszonyhoz?
Akkor birni kell!:)

Diszkrétebben és elegánsabban!:)

mégsem én voltam? 2011.11.22. 18:37:01

Szegény esendő pasasok...
De tényleg, ilyen helyzetben egy férfi tényleg elég szánnivaló, mert igenis hogy nagyon sebezhető. Ott a felesége otthon, de nem engedi magához (ezért vagy azért), teljesen érthető, hogy egy idő után minden gondolata ekörül forog.

Ami az elvi kérdés: miért nem lehet az asszonyt megkérni, hogy valahogy máshogyan enyhítsen szegény férje "kínjain"?

Vikinek meg gondolom, olyan a híre, mint egy hivatásosnak - ezért van szegény szomszéd megkavarodva, hogy mégsem az :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.11.23. 17:00:26

@Little.Bear: Olyan a híre, mint egy hivatásosnak? Azért, mert független nőként szexelt 3 pasival összesen abban a házban? Hát, ez durva... De lehet, h igazad van, az emberek baromi rosszindulatúak.

Sztem ilyenkor nem az a baj, h dugás nincs, hanem az, h a nő minden mástól is elzárkózik. Egyszerűen nem is érhet hozzá a pasi, adott esetben. Ha akarna, ezer módja lenne, h szexeljen.

mégsem én voltam? 2011.11.23. 19:45:11

@Gloria Mundi: (beírtam, aztán elveszett, most hátha)

mégsem én voltam? 2011.11.23. 19:45:59

@Gloria Mundi: Szóval azt hiszem, a szomszéd a feleségétől hallott Vikiről, és az asszony kifejezetten rossz véleménnyel lehet a lányról, annak alapján, amit látott.

A másik, hogy olyan házasságban, ahol már ezt sem lehet megbeszélni, megoldani, ott már elég nagy baj van. Ennek az irodalmi adatok alapján nem szokott jó vége lenni.

Ha Viki és a szomszéd fickó olyan viszonyban lennének, megbeszélhetnék, hogy a pasasnak része lehet egy kis egészségügyi dugásban. De az aktuális helyzetben már a megtörténtek is nehezítik az esetleges üzleti kapcsolatot.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.11.23. 22:43:42

@Little.Bear: Milyen irodalmi adatokra hivatkozol? :-)

Jé, pont tőled nem vártam volna az egészségügyi dugás felhozatalát. :-) Kifejezetten ilyen célból deklaráltan sztem Viki nem menne bele, neki kell vmi plusz.

mégsem én voltam? 2011.11.23. 23:02:23

@Gloria Mundi: :-)) Hivatkozhatok brit tudósokra is ... (tudod, olvasgat az ember ezt-azt, és a megromlott házasságok egy részében az ok a szexmegvonás, ezt még keresztény körökben is tanítják - az már más kérdés, hogy itt meg is állnak)

Az egy dolog, hogy én a saját életemben mit tartok helyesnek, és egy másik, hogy elfogadom, hogy vannak másképpen gondolkodó emberek. Azért az egészségügyi dugáshoz kell egy speciális viszony férfi és nő között, bizonyos fajta haverság - szóval Viki erre képtelen. Kell még hozzá egyfajta érzéketlenség a téma érzelmi oldala iránt (az özönvíz előtti időkben nagyon régen nekem is volt részem ilyenben - egyszer...)

mégsem én voltam? 2011.11.23. 23:03:44

@Gloria Mundi: Még egy: Vikinek a vadászat öröme, az smafu?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.11.23. 23:28:48

@Little.Bear: Viki képtelen a haverságra? Hát, egyelőre talán. Bár Péterrel leginkább haverság kötötte össze, ha emlékszel.

A vadászat öröme? Dehogy smafu. De ahhoz, hogy úgy érezd, levadásztál valakit, már szexuális értelemben, nem kell, hogy le is feküdj vele, elég ha látszik, hogy odavan :-)

mégsem én voltam? 2011.11.24. 22:09:56

@Gloria Mundi: Az ilyen laza, baráti, szex után sem megharagudós haverságra még szerintem képtelen. Ahhoz szerintem régebb óta kellene ismernie a szomszéd fickót.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.11.25. 18:25:06

@Little.Bear: Igen, a baráti szexhez barátnak kell lenni :-)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.07. 05:44:11

Nehéz napok jönnek és kegyetlen szomszédok.
süti beállítások módosítása