A fiú felállt. Manuela néni tapintatosan bement a nappaliba, hogy a szerelmesek elbúcsúzhassanak. Carlos kivitte Viktóriát a teraszra.

– Sajnálom, hogy hazudtam nekik, de nem értenék meg. Nem értenék, miféle kapcsolat van köztünk.

Viki hallgatott. A nyomás megint ránehezedett. Carlos nem gondolta komolyan. Egy percig sem. Színházat játszott. Legszívesebben pofonvágta volna.

– Miféle kapcsolat van köztünk, Carlos?
– Már megint kezded?
– Már megint kezdem. Úgy rángatsz, mint egy rongybabát. Az előbb azt hittem ...
– Azt hitted, hogy komolyan beszélek?
– Igen, voltam olyan hülye, hogy azt higgyem.
– Nem, Vitória, én nem szegem meg a megállapodásunkat.
– A megállapodás szerint egyszer feküdtünk volna le. És te sem tagadod, hogy szeretnéd még sokszor megismételni.
– Az ember azt hinné, Sérgio után nem kell mindent tízszer elmondani neked.

Viktória most nem gondolkodott, pofonvágta Carlost, akit ez annyira váratlanul ért, hogy nem lépett félre. Vagy nem is akarta kikerülni.

– Jól van, Vitória, legyen elég a hisztiből.
– Tudod, Manuela nénédnek igaza van: nem tudott belőled úriembert nevelni.
– Ugyan már, ezek az ő elavult fogalmai.
– Tiszteletreméltó fogalmak.
– Te magad játszottad el a jogot, hogy tiszteljelek.
– Milyen cinikus lettél!

– Miért, mit vártál? Otávia telebeszélte a fejedet, mi? Ő mindig azt hiszi, hogy a dolgok pofonegyszerűek. Csak akarnia kell és minden rendbejön. Szeretne könnyíteni a lelkiismeretén.
– Te még mindig őt szereted? Erről van szó?
– Nem, nem erről van szó. Megértem, hogy szakított, hogy kalandot akart. De azért nem volt valami szép tőle, és ezt ő is tudja.
– De hát mi történt pontosan? Még együtt voltatok, amikor lefeküdt Sérgióval?
– Nem. Egyik nap szakítottunk, a másik nap a szemem láttára csókolóztak. Nem tudom, mikor feküdtek le egymással. És nem is érdekel.
– Miatta vagy dühös rám is.
– Nem, rád nem ezért vagyok dühös. Nem is azért, hogy lefeküdtél a te Antónióddal, noha a vak is láthatta, hogy belédestem.

A lány már sokadik alkalommal érezte, hogy a vér a szívébe tolul.

– Hát miért?
– Mert nem akarod megérteni, hogy így nem tudlak szeretni. Nem tudlak tisztelni. Hiába vagyok beléd szerelmes, a francba, az nem elég! Nem bízom benned.

Carlos ellépett a lánytól, a várat nézte mereven.

– Én is szerelmes vagyok beléd – mondta Viki egyszerűen.
– Tudom.
– Akkor meg miért nem bízol bennem?
– Mert nem vagyok képes rá. Aki egyszer eljátszotta a bizalmamat, az eljátszotta örökre.
– Carlos, ne mondj ilyeneket! Ez pont úgy hangzik, mint Mr Darcy a Büszkeség és Balítéletből.
– Gyerekek! Sokáig búcsúzkodtok még?

Manuela néni vékonyka hangja hallatára Carlos hirtelen magához húzta a lányt és megcsókolta.

– Jó éjszakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr221782550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pincze 2010.03.15. 18:53:10

Otáviaától számítottam valami intrikus lépésre , de talán majd a következő részekben.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.15. 19:04:43

@pincze: De miért? Miért vagy ennyire bizalmatlan szegény Otáviával? :)

pincze 2010.03.15. 19:37:06

Otávia túl sok energiát fektetett Viki gardírozásába , valami hasznot is kíván majd ebből szerezni gondolom .

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.15. 20:30:11

@pincze: Nemtom, mire gondolsz. Miféle hasznot szerezhetne?

pincze 2010.03.15. 20:56:02

Előnyösebb helyzet , Viki és Carlos bizalma .

Csuri / Bariildi 2010.03.15. 21:00:26

Elegem van Carlosból is! Mi a fenét akar még, mi kell ahhoz, h bízzon Vikiben???
A két öreglány megérkezése egyébként édes jelenet, jól írtad meg, teljesen életszerű.
Otáviától nemtom mért vár mindenki vmi cselszövéseket, ő csak az a cserfes, mindennekaközepében vagyok, majd én elintézem, elrendezem, lezsírozom, egyengetem, én legyek a közepe a dolgoknak, én huzigáljam a szálakat típus. Kicsit fárasztó, és néha elviselhetetlen, de nem feltétlenül rosszindulatú!
Majd kiderül igazam van-e?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.15. 21:54:31

@Csuri / Bariildi: Carlos nagyon a szívére vette, h egyszer már elhagyták, és Viki tényleg nem tűnik nagyon megbízhatónak. Otávia jellemét sztem jól látod :)

vén betyár 2010.03.16. 11:47:05

Lelki, érzelmi és gyakorlati pofozkodás.Oldás és kötés.
Alakul a nagy szerelem /csak még ők nem tudják/.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.05.28. 23:16:11

Miért nem tudok azonosulni egyik fiú szerepével sem? A lányok személyisége sokkal élőbb. Követhetőbb, lehet velük azonosulni.
süti beállítások módosítása