Zavarban voltak mind a ketten egy kicsit, pedig Viki nem gondolta Mártonról, hogy bármi is zavarba hozná. De ez az általa létrehozott helyzet mégiscsak kibillentette a híres magabiztosságából. 

- Ne haragudjon, Viktória, hogy így magára török. Tudom, hogy udvariatlanság. Nincs is semmi mentségem. Nyugodtan elküldhetett volna melegebb éghajlatra.
- Én kérek elnézést a rendetlenség miatt. Nem számítottam látogatóra.

A férfi körülnézett.

- Hányan laknak itt együtt?
- Hárman. A többiek vidékiek és hazamentek.
- Szóval, egyedül van.
- Igen.

Pár pillanatra beállt köztük a csend. Valamit mondani kellene. Márton zavarba ejtő módon simogatta végig a szemével Vikit, talán le is vetkőztette lélekben. 

- Nagyon jól áll magának ez a ruha. 
- Megkínálhatom egy teával?
- Köszönöm, szívesen elfogadom.

Úgy beszélünk egymással, mint valami nyelvlecke szereplői - gondolta Viki bosszankodva. Alig mert a férfi szemébe nézni. Távolinak látta, és - ahogy jobban belegondolt -, csúnyának is. Igen, csúnyának. Fő
leg, ha eszébe jutott, hogy ez a férfi mire készül vele kapcsolatban. Úgy érezte, képtelen akár még csókolózni is vele. De hogyan visszakozhatna? 

Miközben arra várt, hogy felforrjon a víz, rámutatott arra a nyilvánvaló tényre, hogy vizsgaidőszak van és sokat kell tanulnia. Aztán eszébe ötlött, hogy ezt Márton úgy értelmezheti, mintha  meg akarna tőle szabadulni. Pedig annak ellenére nem volt ilyen szándéka, hogy a szeretkezés gondolatát próbálta kizárni az agyából. 

- Kellemes helynek tűnik ez az albérlet. És hogy áll a nagyi lakásának az ügye? Beszélt már a szüleivel?

Viki megrázta a fejét.

- Majd a temetés után. Ráér. Én nem akarom sürgetni.
- Tart a szülei reakciójától.
- Azt hiszem, bármilyen megnyilvánulásuktól tartok. Még  a pozitívaktól is.
- Sajnálom, hogy ennyire elmérgesedett a viszonyuk. 
- Megszoktam már. Ha nem vagyok kénytelen kommunikálni velük, szinte eszembe se jutnak.
- Ezt elképzelni sem tudom. Hogy a lányaimnak eszébe se jussak, mikor annyi idősek lesznek, mint maga.
- A tanár úr lányai 
nyilvánvalóan másképp éreznek majd.
- Erősen remélem.
- Nekem nincsenek kétségeim. 
- Viktória, most már semmi szükség rá, hogy tanár úrnak szólítson. Akár tegeződhetnénk is. Szerintem logikusabb lenne.

- Kész a tea. Cukor? Citromom nincs, csak citrompótlóm.
- Akkor egy kis cukrot kérek bele.  
- Nem tudom, hozzá tudok-e szokni a tegeződéshez.
- Ó, ebben egészen biztos vagyok.

Márton végre könnyedén megérintette az arcát. Viki szinte átmenet nélkül gyengült el és vált izgatottá egyszerre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr513020219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LittleBear 2011.06.29. 20:01:47

A tegeződéshez nagyon hamar hozzá lehet szokni :-)) A csúnya férfiak egy részének pedig erős kisugárzása (vonzereje, szexepilje) tud lenni. A férfi kinézete gyakran kevésbé számít, fontosabb a hangja és az illata, még ha az illat borotvaszesz vagy enyhe parfüm is. Egy markáns férfiparfümbe bele lehet szeretni...

gabor4x 2011.06.30. 13:56:57

@LittleBear: Markáns vagy márkás parfümbe? :P

LittleBear 2011.06.30. 16:38:13

@gabor4x: Hát, gyakran a márkásak tudnak annyira markánsak lenni, hogy sokáig megmaradnak, és olyan finom bódító, szagolnivaló, beleszédülnivaló illatuk van...

gabor4x 2011.06.30. 23:15:40

@LittleBear: Érdekes, miért gondoltam rólad, hogy rád a férfiak belső kisugárzása hat inkább, mint a külső kipárolgásuk? :P

LittleBear 2011.06.30. 23:30:34

@gabor4x: :-)) Fontos dolog a belső kisugárzás is, de a finom illat az valami nagyon mély dolgot érint meg az ember lányában. (A nők egyébként is érzékenyebbek az illatokra, ez a hormonoktól is függ.)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.04. 16:16:59

Én Én Én !!!! Csúnya vagyok! És van sza.... Illatom is! :-)
Bár megint késtem két évet.
Lassú is vagyok! Az nem jó?
süti beállítások módosítása