Carmesina 2010.08.05. 09:00

Egy éves a blog!

Kedves Olvasóim,

immár egy éve, hogy elkezdtem publikálni a regényemet. Nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy nem lesz második évforduló, hamarosan befejezem a történetet. Kezdeti célomat sikerült elérnem, legalább annyiban, hogy valóban folytattam az írást, és most már Rátok való tekintettel sem hagyhatom abba addig, míg pontot nem teszek a végére. Köszönöm, hogy olvastok, néha kommenteltek, és remélem, élvezitek továbbra is Viki sztoriját. Vagy bosszankodtok rajta. Vagy kárörömmel szemlélitek ...

Mivel nem otthon teszem föl a részeket, és mobil internetet veszek igénybe, képeket most nem tudok keresni nektek, a szöveg formája is más egy kicsit, remélem, ez nem zavarja az élvezetet.

Carmesina

9 komment

Címkék: szülinap

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr942195326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabor4x 2010.08.05. 09:48:02

De hisz' vannak képek!? És semmi nem zavaró, egyébként is kit érdekel most a forma, amikor egészen más formák és élvezetek tartanak izgalomban...
Az évfordulóhoz pedig gratula és köszönet!
(Majd csak meggyőzünk, hogy írd tovább még pár évig. :D)

Mákvirgács 2010.08.05. 11:05:22

Nagy-nagy gratula! :)
Továbbra is izgatottan :D várjuk a folytatást! :)

Csuri / Bariildi 2010.08.05. 12:18:26

A blogszülinaphoz gratula, és most már kíváncsi vagyok mi lesz Vikivel, a sok pasi közül ki marad, ki nem???
Hajrá!

Rita24 2010.08.05. 13:35:08

Én is gondoltam rá néhány napja, hogy lassan egy éve, hogy olvaslak! Mást kerestem a google-ban, emlékszem, és előjött a Te oldalad. Akkor egyhuzamban elolvastam azt a kb. hét heti adagot, amiről lemaradtam, és azóta is rendszeresen olvasom Viki történetét. Nagyon fog hiányozni, ha vége lesz. Tessék akkor új sztoriba kezdeni... Erre van esély?

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2010.08.05. 18:29:49

@gabor4x: Mostantól nem lesznek képek. Ez a sztori már unalmas lenne, ha sokáig folytatódna, nekem is ... :)
@Csuri / Bariildi: Kár, h mindig választani kell a pasik közül :P
@Mákvirgács: Köszi
@Rita24: Vmi másra biztos lehet számítani ... De nemtom, mikor, és pontosan mire.

vén betyár 2010.08.07. 10:38:43

Gratula és köszönet!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.08. 23:23:24

Grat bizony!

Hogy eltelt ez az év...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.08.10. 20:11:07

@tiboru: És a kószáló olvasó visszatér? Vagy csak bekukkantott? :)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.05.31. 17:47:28

Nekem rövidebb volt mint egy év! Mégis gratulálok! Valóban sok izgalmat és bosszúságot találtam a könyvben.
süti beállítások módosítása