Pár napig halogatta a válaszadást, aztán kapott egy hívást Diogótól. Nem kifejezetten az esküvő miatt telefonált, csak úgy, mert olykor fel szokta hívni Vikit, teljesen rapszodikusan, mikor kedve szottyant rá. Volt, hogy naponta, máskor meg három hetet is kihagyott. Sose lehetett tudni, mikor jelentkezik legközelebb, de valószínű volt, hogy felbukkan. Nem ő kérdezett rá az esküvőre, Viki érezte úgy, hogy végre választ kell adnia. Csak ott, abban a pillanatban döntötte el, hogy mégis megy. Mielőtt kimondta volna, nem tudta biztosan. Úgy volt vele, mint sütirendeléskor egy cukrászdában, többször előfordult, hogy hosszasan habozott két vagy három tortaszelet között, és hiába tűnt úgy, hogy eldöntötte magában, melyiket akarja, mire megmondta a pincérnek, valami egész más is kicsúszhatott a száján.

- Örülök neked. Jó, hogy itt leszel, noha mindketten tudjuk, hogy nem rosszalkodhatunk egy kicsit se. Ez az egy aggaszt, hogy ez neked nem fog jólesni.
- Tudod, ki kapacitált rá, hogy mindenképp menjek?
- Carlos?
- Nem igaz, honnan tudod?
- Na, vajon honnan.
- Otávia mesélte?
- Miért is ne mesélné el, hogy odavan érted még mindig ez a srác.
- És a barátnője? Nem érte volt úgy oda nemrég?
- Nem nagyon foglalkozom Carlos szívügyeivel ... De mintha nem lenne valami szerencsés kapcsolat. A lány nagyon rátelepedett, eléggé erőszakos, és féltékeny is, az a fajta tűzrőlpattant csaj, aki biztos nagyon klassz az ágyban, de a mindennapokban azért nem könnyű elviselni.
- Nem tűnt valami lelkesnek ő sem.
- Nalátod. Ha van kedved újra összejönni vele, szerintem nem rajta fog múlni.
- Te mindig a pártját fogod.
- Dehogy, én a te pártodat fogom. Nekem az a fontos, hogy te boldog légy. Carlossal vagy a tanároddal ... Vagy akivel csak akarsz.
- Mert te ilyen önzetlen van, és nagyvonalú.
- Pontosan fogalmaztál.

Nevettek.

- Tényleg, arra még nem is gondoltam, hol fogok megszállni.
- Szerintem Carlos nagynénje szívesen látna.
- Nem, azért ez túlzás lenne. 
- Miért lenne az? Nem kell mindjárt együtt is aludnotok. Különben se engednék.
- De hogy néz az ki, hogy én odamegyek, Carlosnak meg el kell költöznie otthonról?
- Tényleg hülyén néz ki. Majd csak találunk valami megoldást. Szerintem Carlos ebben sokkal jobb, mint én, hiszen ő a helyi erő.
- Az már igaz. És Otávia? Lázban ég?
- Persze, ahogy kell ... Kicsit már unalmas ez a nagy felhajtás, őszintén szólva alig várom, hogy túllegyünk rajta.
- És még mindig ... nem engedett magához? Még most sem?
- Ha hiszed, ha nem, meg se próbáltam.
- De képes vagy így elvenni, hogy sose szeretkeztél vele? És, ha nem illetek össze az ágyban?
- Ugyan már, nem lesz ezzel semmi baj. Kívánjuk egymást, ez teljesen nyilvánvaló. Biztos vagyok benne, hogy nagyszerűen beletanul majd a szeretkezésbe.
- Mint mindenbe ... Mert ő olyan tökéletes.
- Már mondtam, hogy nem tökéletes, de nekem pont jó.
- Rendben, kicsit ostoba dolog tőlem, hogy ezt firtatom, csak nem értem meg. Hogy te hogy bírod ki, azt nem értem. De ne válaszolj, inkább tudni se akarom.

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr173281378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mégsem én voltam? 2011.10.06. 07:02:46

Köszönöm a sok párbeszédet! Biztosan nehezebb ezeket megírni, de valahogy jobban meg lehet ismerni a szereplőket belőle.

Még mindig úgy gondolom, hogy ilyen pasas, mint Diogo, nincsen :-))
Hát hogy képes valaki ilyen "felülemelkedetten" beszélni a szexről?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.06. 07:10:07

@Little.Bear: De, van ilyen pasas. Mit értesz azalatt, h felülemelkedetten? Hogy nem izgatja magát?

mégsem én voltam? 2011.10.06. 07:27:24

@Gloria Mundi: Hát, hogy csak úgy megjegyzi, hogy ha Viki elmegy az esküvőjére, nem szeretkezhetnek.
Mit gondol egyébként egy pasas ilyen helyzetben, hogy az alkalmi szeretője nem kattan be valamiért és nem csinál botrányt az esküvőn? Ennyire bízik Vikiben?
Meg egyébként is, mit gondol arról, hogy ha Viki összejön Carlosszal, esetleg odaköltözik, akkor ők ketten majd folytatják ahol Prágában abbahagyták?
Viki elég lelkizős csaj ahhoz, hogy ha tényleg összejönne Carlosszal, akkor nem biztos, hogy akarná Diogot is látni...

gabor4x 2011.10.06. 18:18:53

Az egy dolog, hogy Diogo nyíltan szóba hozza, hogy nem "rosszalkodhatnak" majd (ebben én nem látok semmi furcsát, vagy csak tanultam Diogótól?), de hogy az "aggassza", hogy ez Vikinek lesz rossz, az enyhén szólva szemtelenság. Bár ezt inkább egy női olvasónak kellett volna megjegyeznie helyettem. :P

mégsem én voltam? 2011.10.06. 21:21:35

@gabor4x:
Erre írtam, hogy "felülemelkedetten", hogy tárgyilagosan megjegyzi, hogy Vikinek rossz lesz...
Alapvetően abszurd lesz az a helyzet, főleg Vikinek. Hogyan kell viselkedni egy ilyenkor? Nagyon igyekeznie kell, hogy semleges tudjon maradni.

mégsem én voltam? 2011.10.06. 21:24:17

@Gloria Mundi:
Diogo a klasszikus poligám? Aki egyszerre több nőt is tud igazán szeretni, többféle módon? Az egyiket feleségül veszi, a másiknak atyai jóbarát módjára erotikus tanfolyamot tart és törődik a lelki életével?
Van még több nő is Diogo életében? Esetleg Carlos mostani barátnőjét is kipróbálta, onnan tudja, hogy a csaj nagyon klassz az ágyban? :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.07. 09:56:57

@Little.Bear: Viki is meglehetősen poligámnak mutatkozik, bár nem annyira saját indíttatásból, mint a körülmények ilyetén alakulása folytán ... Aztán ki tudja, hosszú távon mi lesz az egészből.

Egyébként sok férfi tud(na) több nőt szeretni egyszerre, ha hagynák. És a nők is képesek ilyesmire.

Te meg mindent tudni akarsz Diogóról, ez nem ér, csak annyit tudhatunk, amennyi a regényben szerepel :-) Miért kellene kipróbálni egy nőt az ágyban ahhoz, h egy pasinak sejtései legyenek róla? Vagy feltételezései? :-)

@gabor4x: Szemtelen? Nem az lenne az álságos, ha úgy tenne, mintha ő nem érezné jól magát attól, h "rosszalkodhat" a saját feleségével? Persze, h ez elsősorban Vikinek lehet gond.

gabor4x 2011.10.07. 15:59:26

@Gloria Mundi: A szemtelenséget (vagy beképzeltséget) arra értettem, hogy feltételezi, hogy Viki annyira oda van érte - még akkor is, amikor épp egy másik nőt vezet oltárhoz -, hogy rosszul esik neki, ha nem szexelhet vele. Mintha a nőknek folyton csak azon járna az esze... (Vagy azon jár?)

mégsem én voltam? 2011.10.07. 18:00:34

@gabor4x: Csak a magam nevében: gyakran azon jár, de elég sokszor elétolakodik a hétvégi nagyüzem (vásárlás, mosás, főzés, takarítás) dolgain való töprengés (a munkahelyi mókuskerékről nem is beszélve)...

Diogo meg elég jól ismeri a nőket ahhoz, hogy el tudja képzelni Viki lelkiállapotát (pláne, hogy sokszor beszélgetnek)

mégsem én voltam? 2011.10.07. 18:28:47

@Gloria Mundi: hutlenseg.blog.hu/2011/08/29/egyuttelo_poligamok

Itt emlegetik a "poliamoria" kifejezést, szerintem ez illene Diogóra.

Persze, hogy mindent tudni szeretnék Diogóról, illetve inkább arról az emberről, akiről mintáztad az alakját :-))

Szerintem ilyen pasas nincsen, te meg állítod, hogy van. Hogyan tud harmóniában maradni magával hosszabb távon? Amit leírtál, az alapján Diogonak határtalan az önbizalma, és mindig tudja, hogy mit akar...

mégsem én voltam? 2011.10.07. 18:33:44

@Little.Bear: Bocsánat, a poszt nem konkrétan erről szól, mintha a kommentek között olvastam volna ilyen többkapcsolatos emberekről.

mégsem én voltam? 2011.10.07. 18:38:35

@Gloria Mundi: KoborMacska volt az a kommentelő, aki (bár nő) eszembe jutott Diogo kapcsán. Szóval ha mégis létezik ilyen pasas, akkor valami ilyesmi lehet, hogy megfér az életében több nő is mindenféle szinteken.

eldugultam :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.07. 19:50:15

@gabor4x: Nem, a nők esze nem mindig azon jár, bár mit tudom én, min jár a többi nő esze? De ha valaki nagyon bejön nekik szexuálisan, naná, hogy azon jár ... :-)
Sztem pedig nem nagyképűség, ez a helyzet pont, hogy kívánatosabbá teszi az embert (vőlegényt-menyasszonyt), nem kevésbé kívánatossá. Nemrég olvastam is erről valahol, úgyhogy nem csak én gondolom így. De ne kérdezd hol, nem tudom felidézni.

@Little.Bear: Na, ha még nők is képesek ilyen többes szeretetre/szerelemre, akkor pasik meg végképp. Szóval, nem csupán a képzeletem szüleménye a Diogo-féle szereplő :-) Te meg mindenféle gyanús blogokat látogatsz ;-)

mégsem én voltam? 2011.10.07. 21:02:18

@Gloria Mundi:
"Te meg mindenféle gyanús blogokat látogatsz ;-) " :-)) Miért, a te blogjaid nem eléggé gyanúsak? (ott szoktak lenni az új posztjaid a "szex" címszó alatt a Testimesék, a Csajok és Pasik meg mindenféle lábfétisblog posztjai között (pedig azoknál klasszisokkal jobb vagy :-)) )

Érdekelnek ezek a területek, eddig a homokba dugtam a fejem, hogy mivel tőlem távol áll, ezért nincsen dolgom vele. 40 felett kezd benőni e fejem lágya, és felteszem az élet nagy kérdéseit és választ is szeretnék kapni, köntörfalazás nélkül. Nem csak a hűtlenséget, de pl. a homoszexualitást is szeretném megérteni (ilyen blogot még nem találtam :-)) )

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.07. 21:07:53

@Little.Bear: Az én blogjaim is gyanúsak, persze :-P Ja, egyszer régen beajánlottam a szex Superfeed dobozba a blogokat, és elfogadták, aztán ott vannak. Tényleg kilógnak egy kissé.
Tényleg nincs melegblog? Mondjuk, én ott biztos nem engedném kontrollálatlanul a kommentelést.
És sikerült megértened a hűtlenséget? :-)

mégsem én voltam? 2011.10.07. 21:30:07

@Gloria Mundi: "És sikerült megértened a hűtlenséget? :-)" - még nem, de már nem vagyok kategorikusan elítélő ezzel kapcsolatban. Elfogadom, hogy van, akinek így kerek a világ, és nem feltétlenül kell, hogy elhagyja a családját, ha hűtlenkedik. Kipróbálni ettől függetlenül nem fogom :-))
(és mindentől függetlenül sajnálni fogom az elvált szülők gyerekeit :-(( )

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.11. 19:28:09

@vén betyár: Vélemény hozzá?
Egyébként egy valamirevaló pasi nem fizet a szexért, mert nincs rá szüksége :-P (Már nem a szexre, hanem, hogy fizetni kelljen érte. Persze, most a háborús körülményeket nem számítva.)
Ami pedig az első érvet illeti: pont vadászás nincs a kurvához járásban, nulla a vadászélmény. :-)

mégsem én voltam? 2011.10.11. 22:00:57

@Gloria Mundi:
Én azért kíváncsi lennék egy valós statisztikára: hány nő prostituálódik, mikor, önként vagy kényszerre, meddig csinálja, hogyan csinálja, mit szed össze közben, abba tudja-e hagyni (mikor), mennyi hal bele az ilyen-olyan hatásokba, tud-e utána "normális" életet élni, van-e olyan, hogy egy prostituáltnak tényleg nincsen stricije és pénzt sem kell fizetnie senkinek azért, hogy "dolgozhasson".

Hány férfi használja rendszeresen a prostikat, hány néha, hány férfi soha (szerintem ilyen nagyon sok van, megkockáztatom, hogy a férfiak 90-95%-a)
hány prostit használó férfi örülne, ha megtudná, hogy az anyja/felesége/lánya/egyéb családtagja prostituáltként működik/működött.

Illetve honnantól nevezünk prostituáltnak egy nőt? A nagymenő pasas macája az még nem az, csak ha kp-ben fizetnek neki? És a "szereposztó dívány"-on lábukat széttevők?

És ez még mindig csak egy európai kultúrkörben értelmezhető kérdéssor...

vén betyár 2011.10.12. 08:11:56

@Gloria Mundi: @Little.Bear:
Azért linkeltem be, mert ugyanezek a kérdések merültek fel bennem is és mert igen lényeges az a megállapitás, hogy nem is olyan régen társadalmilag teljesen elfogadott volt a nyilvánosházak működése,
Emberi szükséglet kielégitésének társadalmilag elfogadott, szabályozott, ellenőrzött módja.
Nemrégen olvastam Francis Shelton különleges küldetésem cimű könyvét, amelyben nem csak kalandos életéről, hirszerzői pályafutásárol, hanem a korabeli nyilvánosházakról, örömlányokról is megemlékezik, igen érdekesen és élvezetesen, természetes jóérzéssel, izléssel és sok-sok nosztalgiával.:)
Háborús évek, mégis boldog békeidőknek tünnek a mai állapotokhoz képest.
Elgondolkoztató.

mégsem én voltam? 2011.10.12. 21:19:13

@vén betyár: Cseréljünk csak ki egy-két szót:
"hogy nem is olyan régen társadalmilag teljesen elfogadott volt a _rabszolgatartás_ működése,
Emberi szükséglet (ingyen munkaerő iránti szükséglet) kielégitésének társadalmilag elfogadott, szabályozott, ellenőrzött módja."
Így már nem is annyira tűnik természetesnek...
És mi a párhuzam? - se a rabszolgának, se a prostituáltnak nincsen joga a saját testéhez.

Mit szólnál, ha bármikor eladhatnának rabszolgának?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.12. 21:43:50

@Little.Bear: Na, és mi lenne azokkal a százezrekkel, akik csak ebből tudnak megélni, mert nincs más választásuk? (Ilyenek is vannak, sajnos.) Ebből tartják el a családjukat. Ez is ténykérdés. Amíg nincsenek megoldásai(n)k mindenki megélhetésére, addig sajna a prostitúció is létezni fog.

Vhol kérdezted, h van-e strici nélküli prosti. Van.

mégsem én voltam? 2011.10.12. 22:20:35

@Gloria Mundi: Tudom, hogy ma is vannak helyek, ahol a gyerekeket eladják rabszolgának, hogy a családnak legyen megélhetése. Van ilyen, de ne fogadjuk már el normálisnak...

Másrészt az a pénz, amit prostitúcióval megkeresnek, megvan - csak másképpen kellene szétosztani (és tudom, hogy hülye naiv vagyok...)

A strici nélküli prosti élete sem életbiztosítás. Nem is beszélve arról, hogy egy nyugdíjas prostira milyen élet vár? Talál egy normális pasast, és családja lesz, vagy kiégett kábítószeres, alkoholista hajléktalan lesz belőle? Tudom, van, aki iskola mellett, egyedülálló anyaként csinálja, de ez nem a többség...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.19. 13:49:51

@Little.Bear:

"Kipróbálni ettől függetlenül nem fogom :-))"

Ó, de szívszorítóan magabiztos valaki :-P

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.19. 14:00:00

@Little.Bear:

A prosti-rabszolga párhuzam erőltetett, hogy ne mondjam: teljesen hibás. Viszont a különböző médiumok könnyfakasztó, és jobbára dokumentum-köntösbe bújtatott műsorainak szerkesztői zabálják a hasonló megközelítéseket.

No offense, kedves Little.Bear, de a közhelyek ismételgetésénél te azért értelmesebb vagy, ugye..?

mégsem én voltam? 2011.10.19. 20:22:04

@tiboru: "Ó, de szívszorítóan magabiztos valaki" - ó, nem magabiztos, hanem realista :-))

Egyébként nem akartam volna közhelyeket ismételni, csak azt szerettem volna hangsúlyozni, hogy ne vegyük már annyira természetesnek és helyeslendőnek a prostituáltak létezését/ténykedését.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.20. 11:40:40

@Little.Bear:

Ha már itt tartunk, szerintem sokkal természetellenesebb és elítélendőbb mondjuk a gyermekmunka, mint egyes felnőttek prostituálódása.

A balerina vagy az élsportoló is a testével keresi a kenyerét, s az se biztos, hogy munka közben jobban érzi magát, mint egy sukár luvnya.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.20. 12:33:02

@tiboru: Azért ezt nehéz összehasonlítani.
Ide kapcsolódó, portugál vonatkozású cikk:
nol.hu/kulfold/20111019-tisztes_csaladanya_szexet_arul
Hozzáteszem, a brazil csajokkal nagyon nehéz versenyezni. És a magyarok is ott vannak :-(

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.20. 12:34:09

@Little.Bear: Idézet a NOL-cikkből:
"Alexandra Oliveira pszichológus öt éven át kutatta a prostituáltak életét, és meglepetésre azt tapasztalta: a prostituáltak többnyire nem egyedülálló nők, családban élnek, legtöbbjüknek férje vagy élettársa és gyereke van. A sztereotípiákkal ellentétben párjuk nem futtatja őket, és mint anyák, mindenben igyekeznek eleget tenni szülői kötelezettségeiknek, védik, óvják gyermekeiket. Civil szervezetek 2010-ben a tízmilliós népességű Portugáliában 28 ezerre becsülték a prostituáltak számát, akiknek fele portugál, fele más nemzetiségű, főleg brazil, román, bolgár vagy nigériai. Nem tagadva, hogy létezik emberrablás és prostitúcióra kényszerítés, a pszichológus úgy találta, hogy a legtöbb esetben a nők szabadon döntöttek arról, hogy áruba bocsátják a testüket."

mégsem én voltam? 2011.10.20. 21:36:13

@Gloria Mundi: "A legtöbben átmeneti pénzkeresetnek tartják a szexipari munkát, de mint a jelenséget jól ismerők állítják, a prostitúcióból nagyon nehéz a kilépés."

"Kimerítettük a családi tartalékokat is, nincs már kihez fordulni. Nem láttam más kiutat, mint a prostitúciót – mesélte a kétségbeesett asszony. – Eladom magam, hogy tudjak enni adni a gyerekeimnek – fogalmazott, hozzátéve: „rejtőzködő, szomorú és keserű” életet él."

szabadon döntöttek, de nem boldogak a döntésüktől ...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.20. 22:09:35

@Gloria Mundi:

Csak azt akartam ezzel mondani, hogy az átlagos, mezei kurvákat egyszerű fizikai munkásnak tekintem. Talán mondtam már ezeken az oldalakon is, hogy évekig foglalkoztam velük, ezért veszem a bátorságot, hogy véleményt mondjak róluk.

@Little.Bear:

A köztisztasági manager (olv. az utcaseprő) is szabadon dönt és ő sem feltétlenül boldog, de a munkaerőpiacon erre képes. Tragikus és elszomorító, oké, egyetértek, de nem lehet mindenki hegedűművész, főiskolai oktató vagy terrorelhárító.

Szerinted a dugáson (és a járulékos technikákon) kívül mihez értenek azok a lányok, akik az ötös főúton török kamionosoknak kínálják a szakértelmüket 40 euró/10 percért? És még mielőtt válaszolnál: szerinted mit lennének hajlandóak megtanulni (és dolgozni), mondjuk havi 80 ezer bruttóért?

Köszönöm, nincs több kérdésem.

mégsem én voltam? 2011.10.20. 22:19:34

@tiboru: Nekem van még kérdésem: ha évekig foglalkoztál velük, akkor láttad azt is, hogy mit csinálnak 40-50 éves koruk után - illetve meddig is tudnak ebből megélni? Félre tudnak tenni a megkeresett pénzből? Milyen lesz az életük, ha abbahagyják? Férjhez mennek, polgári életet élnek? Mire költik azt a sok pénzt, amit keresnek, mennyi marad meg nekik? Családjuk, anyjuk, testvérük tisztában van azzal, mivel keresik a betevőt?
Tényleg semmi kényszer nincs abban, hogy ezt csinálják? Valahol be vannak jelentve, fizetnek tb-t? Mi van, ha megbetegszenek bármiben? Mi van, ha terhesek maradnak?
Jó, befejezem a hülye kérdéseimet...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.10.20. 22:22:30

@Little.Bear: Naná, hogy nem boldogok, de ez ellentmond annak a teóriádnak, h a legtöbben nem szabad akaratukból csinálják. Egyébként voltam már nyomorközeli helyzetben, és ez vhogy nem fordult meg a fejemben, de tény, h gyerekek akkor még sehol. Ha miattuk muszáj lenne, nyilván megtenném.

@tiboru: Ebben a cikkben épp nem az egyszerű, mezei kurvákról van szó, azért is linkeltem be. Az is szomorú, ha valaki nem tanult semmit, vagy nem akar semmit tanulni, amiből másképp megélhetne, de az is, ha annak ellenére nem tud másképp megélni, h esetleg még van is hozzá esze-végzettsége-kedve, h mást csináljon.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.06. 06:03:22

Hű ha!
Távoli világ a hozzászólásokban.
Passz.
süti beállítások módosítása