Az első gondolata az volt, hogy ez lehetetlen. Ilyen még sose történt. Most azonnal meg kell mondania Carlosnak, hogy ez mennyire különleges, mennyire elképesztő. De mégse mondta. Épp, hogy megtalálta azt, aki képes őt csiklóizgatás nélkül kielégíteni, amit elképzelni nem tudott korábban, kénytelen máris lemondani róla. Erről a fajta gyönyörről. Nem Carlos mint ember jelent meg az agyában, hanem az a test, amely ezt a csodát képes volt kicsiholni belőle. Persze nem csak a test volt felelős érte, talán maga az a tény is, hogy nem érzett elvárást, ha nem élvez el, akkor se történik semmi. Olyan mértékben fel volt ajzva, hogy néhány másodperc csiklóizgatás után úgyis elérte volna az orgazmust. De most ez.

Carlos némi fáziskéséssel élvezett el, de nem sok hiányzott hozzá, hogy egyszerre sikerüljön nekik. Nem bontakoztak ki az ölelésből, még zárásként lassan csókolóztak egy kicsit. Megint nem szóltak. Vikinek ugyan kedve lett volna megkérdezni, hogy ugye, milyen jó volt? De nem tette, ostobán hangzott volna, vagy ő annak érezte volna. Pedig nem bánta volna, ha Carlos valami lelkesedésfélét mutat, így utólag is.

- Még mindig nem gondoltad meg magad? - kérdezte a fiú néhány perc múlva, miután Viki elhelyezkedett az oldalán, fejét a mellkasára téve.

A lány csak mormogott valamit, mint aki majdnem elalszik. Igen, legszívesebben elaludt volna, hogy ne kelljen döntenie. Diogo elvileg megértené, ha Carlost választaná, ezt pontosan tudta, de ebben a speciális helyzetben, mégis csak egyet tehetett: vissza kellett mennie a hotelbe.

- Szóval, nem, ha jól értem.
- Ne haragudj. Szerintem jobb így. Lehet, hogy ez a szeretkezés is hiba volt.
- Ha az volt, életem egyik legélvezetesebb hibája. Nem bánom, akár hiba volt, akár nem.
- Én sem bánom, nehogy félreértsd. De nincs semmiféle jövőnk együtt.
- Nincs, mert te nem akarod.
- Háromezer kilométerre élünk egymástól.
- Ez az egyetlen oka? Mert ez leküzdhető. Azt hittem, szerelmes vagy a pasidba. De nagyon könnyen eljöttél velem. Annyira talán mégsem vagy szerelmes.
- Vagy egy ribanc vagyok. Ahogy már korábban is gondoltad.
- Vagy az.
- Látod, neked meg egy tisztességes lány kell.
- Nem feleségül kértelek, Vick.
- Szóval, szeretőnek megfelelnék, feleségnek meg nem?
- Volt, hogy úgy gondoltam, feleségnek is megfelelsz.

Viki felemelkedett, hogy Carlos szemébe nézhessen.

- Átsuhant ilyesmi az agyadon? 
- Nem csak átsuhant. Komolyan terveztem, hogy megkérem a kezed.
- Ez megtisztelő. Tényleg. De azt hiszem, nem lettem volna jó feleséged.
- Hozzámjöttél volna? Ha nem veszünk össze?
- Nem tudom. Most már nem tudom elképzelni, mi lett volna, ha ... De most úgy sejtem, nem lennék alkalmas a házasságra. Nem tudnék hűséget fogadni senkinek.
- Tehát mégse vagy szerelmes abba a pasiba.
- Annyira nem, hogy kizárólag őt lássam. Egyébként tudja is, hogy nem számíthat a hűségemre. Nem titokban csinálom.
- Hogy bírja elviselni?
- Én is elviselem tőle.
- Kicsit irigyellek emiatt. De nekem ez nem megy.
- Megértelek. Nem könnyű. És talán én se kezdtem volna így viselkedni, más körülmények között. Most már nehéz lenne kilépni belőle. De lehet, hogy egy nap mégis megteszem. Ha találkozom valakivel ...

Elharapta a mondatot. Diogóért hajlandó lett volna lemondani mindenki másról. De éppen Diogóért nem volt érdemes.

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr722877447

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi kell a nőnek? 2011.05.09. 17:31:00

Mennyire népszerű téma ma a női-lét, férfi-lét!  Hogy a hagyományos nemi szerepek jók-e, vagy elavultak, hogy házimunkázzon-e többet a férfi, legyen-e több női politikus, hogy az étteremben, ha a férfi fizet, az gavallérság, vagy a férfiuralom beb...

Trackback: Pszichológus válaszol: Nekem sikerül az orgazmus, neki pedig nem 2011.05.09. 17:30:34

Tudna-e nekünk tanácsot adni abban, hogy nem olyan a szex a barátnőmmel mint kellene legyen! Nekem sikerül az orgazmus, neki pedig nem, aztán próbálkozunk tovább és nekem valahogy nem sikerül merevedést elérni, ha sikerül is akkor is csak rövid ideig t...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2011.05.05. 12:19:55

"...Nem lennék alkalmas a házasságra.
Nem tudnék hűséget fogadni senkinek."

Racionális!

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2011.05.05. 14:10:20

@vén betyár: Van nyitott házasság is :) A hagyományos házasságra nem alkalmas.

vén betyár 2011.05.05. 15:06:30

@Carmesina:
Aha!Mindég tanulok vmit.:)
Tehát: hozzád megyek feleségül, ha szerethetek másokat is.:)
Ja, én meg elveszlek...:):):)Na, az ilyen házasság is jól kezdődik!Erre aztán lehet épiteni.!:)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.05. 15:10:50

@vén betyár: Én nem ismerek ilyet, de már hallottam hasonlóról. Nem hiszed, hogy létezik? Hogy működhet? Lehet, hogy nem is rosszul: nem kell bujkálni, hazudozni. :)
De itt persze csak elvi felvetés, Carlos esetében nem lenne élhető. Lehet, hogy Viki se bírná, persze.

vén betyár 2011.05.05. 15:39:23

@Gloria Mundi:
Hogyne létezne, próbáltam én is, kivülről is, belülről is, nálam nem működött, de ahogy elnézem, másoknál sem igazán, esetleg csak ideig-óráig.
Vikinek sem javaslom.:)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.05.05. 16:10:34

@vén betyár: De olyat próbáltál, ami így indult? Vagy csak olyat, ami időközben lett az? Szerintem ritkán, de működhet. Különleges emberek kellenek hozzá, az biztos.

vén betyár 2011.05.05. 16:42:30

@Gloria Mundi:
Olyat nem!
Bizony, a jó házassághoz kell egy hűséges férj/feleség és egy hűséges feleség/férj - aki, ezt el is hiszi.:)
Anyitott házassághoz meg elég csak egy harmadik, negyedik,...:)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.04. 13:59:02

@Gloria Mundi:
Nálunk "zárt"-nak indult. Több mint tíz év után nyiladozott óvatosan. Most sem nyitott, de nem bujkálunk. Swingert próbáltunk. Új barátnőmet előre megmondom, mutatom és ha nem fogadja el a párom nem folytatom. Volt már tartós harmadik, őt szerette. Inkább kedvelte mert soha nem találkoztak élőben.
süti beállítások módosítása