Mikorra befejezték a romok eltakarítását, Carlosék is előkerültek, Diogo és Carlos látszólag szívélyes beszélgetésbe merült, de Vikinek valahogy az volt a benyomása, hogy van köztük némi feszültség. Persze lehet, hogy már mindenütt rémeket lát, Otávia gyanakvása miatt.

Nem úszhatta meg, kénytelen volt kimennie a lánnyal a kertbe, hogy befejezzék a beszélgetésüket. De Viki el volt rá szánva, hogy semmi lényegeset nem fog mondani, és hagyja, hogy Otávia beszéljen, ha már ő erőszakoskodott annyira.

- Azt hiszem, túl hideg voltam vele - kezdte Otávia. - Nem úgy gondolod?
- Nem tudom, mit akartál elérni a viselkedéseddel, de tényleg elég rideg voltál.
- Még soha nem szóltam így hozzá. Biztos nagyon megdöbbent.
- Gondolom.
- Mondott neked valamit, mikor kimentetek a mosdóba?

Már megint ez a faggatózás, miért nem megy ez a nő rendőrnek?

- Semmi különöset. Csak leszidott, amiért olyan ügyetlenül belenyúltam a cserepekbe.
- Azt én se értettem.
- Reflex volt. Nem is gondoltam át. Van ez így. Tényleg hülyeség.
- Fáj?
- Ugyan, alig érzem.
- Szóval, túlzásba vittem a ridegséget, ugye?

Viki megvonta a vállát.

- Nézd, most már valamilyen magyarázatot csak kell majd adnod neki. Ha eddig nem voltál biztos benne, hogy meg akarod-e említeni azokat a gumikat...
- Nem, azokat nem akarom megemlíteni.
- Akkor mire alapozod a gyanúdat?
- Nem tudom, majd kitalálok valamit. Mondjuk, hogy megérzés.
- Aha...
- Persze, akkor majd lerázza magáról.
- Biztos megértő lesz.
- De hogyan derítsem ki, hogy tényleg megcsal-e? Most, három nappal az esküvő előtt?
- Sejtelmem sincs.
- Te voltál már ilyen helyzetben?
- Nem.
- Sose csaltak még meg?

Viki vett egy mély levegőt. Mi okból teregetné itt ki az ügyeit Otáviának?

- Sose kutakodtam egy pasi után se.
- Nézd, az előbb felkaptam a vizet, de most komolyan, nem akarlak megsérteni, de téged nem is zavarna, ha a kedvesed megcsalna?
- Ha szerelmes lennék belé, biztos zavarna. De éppen ezért nem járnék utána.
- Éppen ezért?
- Ha szerelmes vagy, nem akarod elveszíteni a másikat. Ha megbizonyosodsz a hűtlenségéről, sokkal nehezebb kitartani mellette. Mire jó ez? Én nem kutakodnék.
- Ezt csak azért mondod, mert nem vagy szerelmes. Vagy tán sose voltál.

Viki majdnem indulatba jött, de visszafogta magát. Végül is lehet. Nincs értelme most a szerelem definíciójával foglalkozni.

- Ki tudja. Most így gondolom. Te kérdezted.
- Irigyellek.
- Engem? Hát, ez jó.
- Miért is ne? Olyan józanul tudod kezelni mindezt. Nem is ismered a féltékenységet?
- Dehogynem. Viszont te nem tűntél olyannak, aki ismeri.
- Tényleg nem ismertem, mostanáig. Nem is tudom, hogy féltékenység-e. Vagy csak büszkeség. Érted ezt?
- Most akkor szerelmes vagy Diogóba vagy sem?
- Magam sem tudom.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr944212132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabor4x 2012.02.29. 12:31:56

Hosszú ez a nap...

mégsem én voltam? 2012.03.05. 21:53:46

@gabor4x: Hát igen, az aktuális 24 óra már több hónapja tart...

Eljutunk a nap végére még az idén?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2012.03.05. 22:23:28

@én voltam: Látom, gúnyolódás esete forog fenn. Mer nem tudjátok, h van egy orosz regény, amely egészében arról szól, h egy pasi nem kel fel az ágyból :-P

A holnapi poszt viszont halasztódik, mert ma felfedeztem, h a vagy 20 melóval kapcsolatos e-mail ment spambe és azt mind meg kell válaszolnom még ma... :-(
A héten jelentkezem vmikor, amikor eljutok odáig. Egyre kevesebb az időm.

mégsem én voltam? 2012.03.07. 19:13:17

@Gloria Mundi: "Mer nem tudjátok, h van egy orosz regény, amely egészében arról szól, h egy pasi nem kel fel az ágyból :-P" :-)) nem is olvasnánk, ha folytatásos blogregényként olvasható lenne, és a blog írója hanyagolná a törzsolvasóit :-))

Persze, most is szemétkedem és kötözködök, mer ilyen kedvem van. Amúgy szeretem ezt a blogot, napjában többször is benézek megszokásból, el sem fogom hinni, ha egyszer vége lesz a történetnek.

Indiszkrét kérdés: te tudod, mi lesz a vége?

mégsem én voltam? 2012.03.10. 12:25:38

"- Magam sem tudom." - egy időre ez a vége?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2012.03.10. 16:10:00

@én voltam: Nem, nem ez a vége, csak nem vagyok képes megnyújtani a 24 órás napot :-P Meg a 168 órás hetet se még pár órával, ami a blogok rovására megy, ez van. Nem nagyon tudok ellene tenni, sorry.

mégsem én voltam? 2012.03.10. 18:06:31

@Gloria Mundi: Tudod, hogy csak kötözködni támadt kedvem... No meg kíváncsi is vagyok, mégiscsak a te regényed, én hiába találok ki folytatást-befejezést...
(Javíthatatlan romantikusként én magam beosztanám a dolgokat és az összeillő embereket: Viki és Diogo, illetve Carlos és Otávia pont megérdemlik egymást és mindenki boldog lehetne (még Otávia mamája is...) )

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2012.03.10. 19:56:40

@én voltam: Mitől érdemli meg egymást Carlos és Otávia? Mert olyan konzervatívak? Monogámok? Vagy miért? Viszont Carlos O-nak se tudja megbocsátani, h dobta...

mégsem én voltam? 2012.03.10. 20:35:12

@Gloria Mundi: Ahogy írtad, mind a kettőnek fontos a monogámia. Otávia szájába adtad régebben Carlosról, hogy a lendő felesége soha nem fog unatkozni mellette, és biztos lehet benne, hogy soha nem csalja meg. Carlos helyében egy férfi sok mindent meg tud bocsátani :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2012.03.19. 23:12:33

@én voltam: Na, majd meglátjuk, de sajna nem holnap, megint rámszakadt az ég, sürgős meló, nem jutott idő a blogra. A héten igyekszem pótolni.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2012.03.27. 14:22:26

@gabor4x: @én voltam: És még mindig ez a nap tart, 2 hét szünet után. Sorry, de ennyire nincs időm írni, nem sikerült a múlt héten pótolni az elmaradt posztot.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2012.04.10. 09:49:56

@én voltam: Totál elfelejtettem, h ma kedd van és nem hétfő... Így is éjfélig dolgoztam. :-( Pótolom.

mégsem én voltam? 2012.04.10. 10:44:24

@Gloria Mundi: még valami, "Visszaszámlálás" fejezet már volt egyszer...

mégsem én voltam? 2012.04.10. 16:28:58

@Gloria Mundi: egyébként bocs a belekottyért...
süti beállítások módosítása