Vikinek úgy tűnt, hogy nagyon hosszú idő telt el, mire végre felberregett a kapucsengő. Tartott tőle, hogy egy lakó majd rajtakapja a lépcsőházban, de nem volt semmi mozgás. Az első és a második emelet közti lépcsőfordulóban állt, és szinte a saját szívdobogását is hallotta. Hogyan lesz képes megfigyelni a férfit anélkül, hogy az meglátná őt? De hát miért is ne láthatná meg? Úgy is tehet, mintha épp akkor jönne lefelé egy felsőbb emeletről. Nincs ebben semmi gyanús. Mégis úgy érezte, képtelen lenne direkt emiatt elindulni lefelé, és a férfi arcába nézni. Nem volt benne elég bátorság hozzá. Igazából már azt is megbánta, hogy nem távozott azonnal a házból. Mégsem mozdult a leshelyéről.

A kapu kinyílt, valaki bejött, de nem indult el azonnal felfelé. Talán csak egy szórólapos ember, aki most percekig a papírjaival lesz elfoglalva, míg az összes postaládába be nem dob egyet, vagy akár többet is. Vagy az a bizonyos kuncsaft bizonytalankodik? Eljutott eddig, de most újra menekülne? Viki szinte haragudott emiatt, miért kell ennyit totojázni? Ha eljutott ide, akkor merjen továbblépni is. Vagy ne jött volna egyáltalán. Anyámasszony katonája. Dühösen elindult lefelé, mikor meghallotta, hogy az a valaki elkezd felfelé lépegetni. Ő maga megállt. Az illető felért az első emeletre. Viki lenézett a leshelyéről, de nem sokat látott, csak annyit, hogy egy barna hajú férfi  lecövekel Kati ajtaja előtt. Nem csöngetett és nem kopogott. Csak állt ott, mint akinek arra sincs ereje, hogy felemelje a kezét.

Aztán kinyílt az ajtó, és Kati szinte behúzta az illetőt a lakásba. A férfi valami olyat mondott, hogy tényleg csak beszélgetni akar, de Kati nevetése belé fojtotta a szót.

"Elrontottam. Nem is láttam, ki az. Mégiscsak le kellett volna merészkednem, hogy elmehessek mellette."

Kicsit várt még, hátha meggondolja magát a kliens, és újra kijön, de nem történt semmi. Lassan elindult lefelé. Kati ajtaja előtt megállt és hallgatózott. Teljesen abszurd volt ez az egész, és egyre jobban szégyellte magát miatta, mégsem mozdult. Nem lehetett érteni, mit beszélgetnek odabent, csak azt hallotta, hogy a férfi alig szól, Kati meg incselkedik, olykor nevetgél. Aztán egy ideig csend volt. Biztos a tárgyra tértek. Már ágyban is vannak. Ő meg itt hallgatózik, mint valami nevetséges szobalány. Miért nem néz be mindjárt a kulcslyukon? De nem volt kulcslyuk.

Mikor végre elindult lefelé, hangos üvöltés állította meg. Hosszú volt, elnyújtott, és szinte fájdalmas. A férfi tehát megkapta, amiért idejött. Viki most már sietett lefelé. Mintha csalódott volna. Tán azt remélte, hogy a férfi ismét meggondolja magát? Hogy csak beszélgetni fog? Mit remélt? Úgy képzelte, hogy egy prostituált nem is igazi prostituált, csak úgy csinál, mintha? Hogy a szex nem az üzlet része?

Megvonta a vállát. Lehet, hogy csak irigykedik. Kiment a kapun, a napfényes, tavaszi utcára. Pár lépés után vette észre az autót. Az övé? Vagy csak hasonlít? Nem emlékezett a rendszámra, csak az autó márkájára és színére. De nem volt valami különleges kocsi. Tényleg az övé? Közelebb lépett.  Meglátta a gyerekülést.

- Szóval ő van most Katinál.

Csalódott volt, és irigykedett. Aztán elindult hazafelé.

A bejegyzés trackback címe:

https://carmesina.blog.hu/api/trackback/id/tr183449324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mégsem én voltam? 2011.12.09. 06:37:55

:-)) örülök, hogy nem intéztél Vikinek egy kis hármas szexet...

vén betyár 2011.12.09. 08:26:18

Azt aaaaaaaaaa...
A Zélet sokszor felülmúlja a regényeket.:)

mégsem én voltam? 2011.12.09. 15:50:47

@Gloria Mundi: Sok mindent élvezetesen leírtál már, de hármas szex leírást nem szívesen olvasnék ezen a blogon (és remélem, nincs tervben a bdsm vonal sem annál jobban, mint amit Diogo csinált).

Így is eléggé zokon esett a luxusprosti barátnő emlegetése - remélem, Viki nem ebből akar majd új lakást venni magának (bár, ahogy eddig Vikit megrajzoltad, nem hiszem, hogy komolyan megfordulna a fejében).

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.12. 11:16:48

@Little.Bear: Érdekes ez az óvatosság :-) Ha csak fantáziálna ilyenről, az nem zavarna?

Miért esett zokon a luxusprosti bnő? Ha neked lenne egy ilyen bnőd, nem állnál többé szóba vele? Pedig a "bukott" nőket keresztényi dolog felebarátunkként szeretni.

Viki nem akar prosti lenni, nyugi :-)

mégsem én voltam? 2011.12.12. 11:47:41

@Gloria Mundi: Azért esett rosszul, mert megvan a véleményem a dologról, és te is úgy írtad le az egészet, mintha valami ártatlan, polgári foglalkozás lenne. De nem kell, hogy újra belemenjünk abba a pár hónappal ezelőtti vitába...

Neten lát az ember ezt-azt, persze, de konkrétan ebben a regényben nem venném szívesen ezeket az "átlagostól jobban eltérő" aktus-formákat. (és nem, nem fogom elhinni, hogy hétköznapi háziasszony legnagyobb vágya, hogy egyszerre 2-3 farok legyen benne, vagy hogy egy másik együtt nővel kényeztessenek egy (vagy több) pasast...)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.12. 14:28:52

@Little.Bear: A prostitúció inkább csak veszélyes foglalkozás, de nem tisztességtelen. Millió tisztességtelenebb dolog van a világon. De ez tényleg mellékvágány.

Ami a fantáziákat illeti:
1) Nemtom, milyen az átlag háziasszony, de ezzel a szókapcsolattal nagy eséllyel ki lehet kergetni a világból.
2) Viki se nem átlag, se nem háziasszony :-P
3) Rémlik, h van egy könyv a női szexuális fantáziákról, csak most nem jut eszembe a pontos címe, egyszer beleolvastam, neked is ajánlom, ha tudni akarod, h mi minden van. Eléggé meg fogsz lepődni. Talán akkor a saját fantáziáidra is másképp fogsz nézni. Az, hogy gruppen és nővel, a minimum :-P

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.12.12. 18:54:44

@Little.Bear:

Hát ahhoz, hogy új lakást vegyen magának ebből, azért bele kéne húznia - még a mostani ingatlanár-mélyrepülés közben is :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.12.12. 18:56:22

@Little.Bear:

"és nem, nem fogom elhinni, hogy hétköznapi háziasszony legnagyobb vágya, hogy egyszerre 2-3 farok legyen benne, vagy hogy egy másik együtt nővel kényeztessenek egy (vagy több) pasast..."

Lehet, hogy megdöbbennél, ha őszintén beszélgetnél pár hétköznapi háziasszonnyal :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.12.12. 18:57:34

@Gloria Mundi:

Na tessék, pedig az előző kommentem beírása előtt ezt el se olvastam!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.12. 19:45:52

@tiboru: Mondjuk, ez 96-ban játszódik, de lakásvásárlásra azért sokáig kéne gyűjteni. Na jó, ha beleforgatná a meglévő kégli árát, akkor már nem annyira lehetetlen, de nincs kényszerítő körülmény a számára.

Az ilyesfajta őszinte beszélgetés nagyon nehéz, mert mindenki attól tart, hogy hülyének, perverznek nézik. Hisz ő is annak érzi magát. Pedig nem kéne.

mégsem én voltam? 2011.12.12. 21:49:31

@tiboru:
Szerintem még a névtelen felmérések is csalnak egy kicsit, de a hétköznapi beszélgetések különösen. Én is azért írok ide, mert valamilyen szinten érdekel, vannak fantáziáim (bár az emlegetett dolgokra soha nem vágytam, de tényleg). Aki beszél a dologról, vagy részt vesz felmérésekben, beszélgetésekben, az valamiért jobban érdeklődik a szex iránt.

@Gloria Mundi: Szerintem igenis sokan vannak, akiket a téma hidegen hagy, vagy legalábbis a "hétköznapi" keretek között vágyakoznak.
Az, hogy ma már mi mindent lehet látni mindenfelé, és mi mindenről tudnak a nők, az egy dolog, de nem biztos, hogy vágynak is rá.

De elismerem, konzervatív vagyok, és nem tudom elképzelni, hogy szolid, kapcsolatban élő nő munkatársaim, diákjaim, ismerőseim egy része pl. többes szexre vagy leszbikus élményekre vágyna titkos fantáziáiban. (szerintem egyáltalán nem foglalkoznak ilyesmivel, jól megvannak a párjukkal, és a szabad idejük jó részét mindenféle más hobbival töltik ki...)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.12. 22:37:44

@Little.Bear: A könyv valamikor a rendszerváltáskor jelent meg, úgyhogy nem éppen újdonság :-P

Úgy emlékszem, teljesen "hétköznapi" nők vallottak benne, családosok, és nagyrészt még - állításuk szerint - hűségesek is, akik soha nem tennék meg mindazt, amit fantáziálnak. (Persze, ki tudja.)

Mit tudunk arról, ami a másik ember legtitkosabb rétegeiben végbemegy? A semminél is kevesebbet. Ránézel az ismerőseidre, és nem tudod elképzelni... Persze, lehet, h még saját maguknak se vallanák be, mi minden megfordul a fejükben. De aki beszél róla, az megdöbbentőeket mond. (Persze nem névvel-címmel, naná.) Nyilván vannak aszexuális emberek is, meg olyanok, akiknek egy csepp fantáziájuk sincs, de azért nem hiszem, h akkora kivétel lenne az, aki igenis fantáziál.

Amúgy Viki lelki élete nem vmi átlagnő lelki élete akar lenni, ő egyetlen ember, bizonyos fantáziákkal. Érdekes, h még egy regényszereplő fantáziáját is hogy szeretnéd kontrollálni :-) Nem megrovóan írom ezt, hanem rácsodálkozva. Szeretnéd azt gondolni, h Viki a kedves szomszéd lány, aki néha eltévelyedik, de azért megmarad az illendőség határain belül? Az agyán belül is... :-)

mégsem én voltam? 2011.12.13. 00:25:45

@Gloria Mundi: Nem akarom kontrollálni, csak azt írtam, hogy kevésbé szeretném a regényedet, ha Vikinek az eddigi tapasztalatain túl egy hármas szexet is rendeznél :-))
Elég sok mindent kipróbáltattál már vele, kíváncsi vagyok, mi jön még (esetleg valami normális kapcsolat, talán?)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.14. 10:56:16

@Little.Bear: Ha szeretsz valakit, és arról kiderülne, hogy részt vett többes szexben, kevésbé szeretnéd már?
És, ha csak fantázia? Mert erre kérdeztem rá.

Normális kapcsolat... Majd meglátjuk :-)

mégsem én voltam? 2011.12.14. 19:31:04

@Gloria Mundi: "Ha szeretsz valakit, és arról kiderülne, hogy részt vett többes szexben, kevésbé szeretnéd már? "
- nem hiszem, hogy befolyásolná az aktuális érzelmeimet.

Én viszont elég prűd és szégyenlős vagyok, és nagyon nem szeretném, ha szex közben egynél több ember látna - még fantázia szintjén sem - ezért furcsa nekem, hogy más nőknek ez a titkos fantáziája.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.14. 22:48:41

@Little.Bear: Még a fantáziádat is cenzúrázod? :-) Egyébként fantáziában olyan lehetsz, amilyen akarsz, képzelhetsz más testet magadnak, lehet, h ez teljesen felszabadító érzés lenne, nem?

Van, akinek a titkos fantáziája, van, aki le is írja, és van, aki megvalósítja :-)

mégsem én voltam? 2011.12.14. 22:55:22

@Gloria Mundi: nem, nem cenzúrázom a fantáziámat, egyszerűen nem működik bizonyos irányokban

és bármennyire is balga dolog, de elsősorban a férjemmel tudok fantáziálni, mással bármennyire próbálom, egy pont után nem megy tovább :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.14. 23:00:47

@Little.Bear: Hogy érted, h nem működik? Nem tudod folytatni? Nem jut eszedbe semmi? Nem vagy képes elképzelni egy másik pasit meztelenül?
Szvsz ez mégiscsak öncenzúra, de annyira mélyen ül benned, h még a cenzúra létezése se tűnik fel.

mégsem én voltam? 2011.12.14. 23:28:21

@Gloria Mundi: Szvsz nem öncenzúra...
vagyishogy persze, valami van belül, ami miatt nem megy tovább a "film", pedig szeretném... de én ezt nem nevezném cenzúrának...
(pedig néha szívesen végigjátszanám a "filmet" belül, pláne ha kétméteres, szőke, kékszemű, rég nem látott ismerőssel futok össze, aki mindig is az esetem volt :-)) - így aztán marad a férj, aki nem teljesen 2 méter, egyáltalán nem szőke és csak enyhe jóindulattal lehet a szürke szemére ráfogni, hogy kék...)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.14. 23:35:42

@Little.Bear: Mit lehet bírni a 2 méteresekben, csak tudnám :-)
Mégiscsak saját magad kontrollálása, de nem tudatos, hanem zsigeri. Tán az van a háttérben, h nem hiszed el, h vagy olyan jó nő, h kellemes lenne neki - mm ennek a 2 méteresnek - veled.

mégsem én voltam? 2011.12.14. 23:41:46

@Gloria Mundi: Én sem tudom, mi a jó a 2méteresekben (talán, hogy nagyon régen, nagyon reménytelenül, nagyon szerelmes voltam egy 2 méteres nagyon kék szemű pasasba - sajnos nagyon hamar bepalizták és gyereke született :-(( én meg gyáva kukac voltam).

Fantáziában meg majd gyakorlok - hátha egyszer tovább fut a film :-)) ha meg nem, hát nem, férjjel legalább esélye van, hogy a fantázia egy része megvalósul :-))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.15. 11:16:47

@Little.Bear: De a fantázia arra való, h egyszer megvalósuljon? Éppen az benne a jó, h bármi lehet, teljesen abszurd dolgok is :-)

mégsem én voltam? 2011.12.15. 22:27:40

@Gloria Mundi: Most akkor mire való a fantázia? Hogy megvalósuljon, vagy nem arra való, hogy megvalósuljon?
Nem akarok meg nem valósuló dolgokról fantáziálni, eleget tettem fiatalkoromban - közben meg rá nem mertem nézni senkire. Nincs kedvem álomvilágban élni - próbáltam már, közben meg a való világot kizártam az életemből. Nagyon könnyű az álmok közé menekülni a valóság elől - ma is igyekeznem kell, hogy ne a "könnyebbik utat" válasszam.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.12.16. 13:39:03

@Little.Bear: Mire való a fantázia? Bármire. Amire használod. Amire képes vagy használni. Nem csak az fantáziál, akinek nincs valóság az életében, sőt, minél több valóság van, annál jobban lehet fantáziálni.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.12.16. 18:39:59

Hú, lányok, ti aztán belelendültetek...

@Little.Bear:

Egyetértek: nem öncenzúra, hanem görcs.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.07. 17:24:33

Akkor ismerős. Budapest is kicsi. :-)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.07. 17:45:06

Érdekes az álmok, fantáziák kitárgyalása. Van aki álmodozik, van aki meg is valósítja. :-) Mosolyom széles! Szürke kis életet élek a környezetem szerint. Egyszer némi alkohol után kedves ismerősöm leszögezte te nem is mernél elmenni egy swinger klubba. :-) Vissza kérdeztem mi az! Fantázia?
süti beállítások módosítása